Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ameliyattan sonra ilk kez dışarı çıkarak Dolmabahçe'deki çalışma ofisine geldi.
EVİNDE DİNLENİYORDU
Başbakan Erdoğan ameliyat olduktan sonra Kısıklı'daki evinde dinleniyordu. Erdoğan bugün evinden çıkarak aracı ile birlikte Dolmabahçe'deki çalışma ofisine geldi. Erdoğan'ın ofise girişi sırasında geniş güvenlik önlemi alındı.
Erdoğan'ın resmi bir programı görünmüyor.
EN SON İL BAŞKANLARI TOPLANTISINA KATILMIŞTI
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, en son 23 Kasım 2011 Çarşamba günü partisinin genişletilmiş il başkanları toplantısına katılmış ve Dersim belgelerini açıklayarak, geçmiş için özür dilemişti. Erdoğan, bu toplantının ardından 26 Kasım 2011 Cumartesi günü "laparoskopik" yöntemle başarılı bir sindirim sistemi ameliyatı geçirmiş ve o günden beri evden dışarı çıkmamıştı..
Başbakan Erdoğan böylece 17 gün sonra ilk kez dışarı çıkmış oldu..
İlk yorum yazan siz olun
Karadeniz Haberleri
Amasya’da 2025’te Hayatını Kaybedenlerin Yüzde 55’i Erkek
Tokat’ta 100 Keklik Doğaya Bırakıldı
Kahverengi Kokarcaya Karşı Samuray Arısı Doğaya Salındı
Traktörün Altında Kalan Sürücü Hayatını Kaybetti, Eşi Ve Kızı Yaralandı
Doğu Karadeniz Bölgesinde Evlilik Kredisinden Yararlanan Toplam Kişi/çift Sayısı Bin 339’a Ulaştı