Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında Süper Lig kulüplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini belirledi. Buna göre Çaykur Rizespor, yeni sezonda 1 milyar 817 milyon 301 bin 750 TL’lik harcama limitiyle dikkat çeken kulüpler arasında yer aldı.
Yeşil-mavili ekip, açıklanan limitlere göre Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor’un ardından ligin en yüksek harcama limitlerinden birine sahip oldu. Çaykur Rizespor’un limiti; RAMS Başakşehir, Samsunspor, Konyaspor, Kocaelispor, Göztepe, Kasımpaşa, Alanyaspor ve Gaziantep FK gibi birçok kulübün üzerinde yer aldı.
Listenin zirvesinde 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile Galatasaray bulunurken, Fenerbahçe’nin harcama limiti 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş’ın limiti ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak açıklandı. Trabzonspor’a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL limit verildi.
Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında belirlenen 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitleri şöyle:
Galatasaray: 9.006.596.835 TL
Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL
Beşiktaş: 4.123.397.974 TL
Trabzonspor: 2.530.783.285 TL
Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL
Samsunspor: 1.124.529.320 TL
Konyaspor: 1.101.846.407 TL
RAMS Başakşehir: 1.099.918.616 TL
Kocaelispor: 953.682.308 TL
Erzurumspor: 893.261.956 TL
Amedspor: 893.261.956 TL
Çorum FK: 893.261.956 TL
Gaziantep FK: 817.925.936 TL
Gençlerbirliği: 805.716.149 TL
Eyüpspor: 801.174.603 TL
Göztepe: 678.239.611 TL
Kasımpaşa: 647.958.968 TL
Corendon Alanyaspor: 571.608.883 TL