Rizespor, Rize'de Hazırlıklarına Başladı

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Ç. Rizespor, 3 günlük iznin ardından yeni sezon hazırlıklarına Rize'de başladı.

Yeşil Mavililer, Mehmet Cengiz Tesislerinde teknik direktör Mehmet Özdilek yönetiminde Rize'deki ilk antrenmanını yaptı.

Antrenmana izinli Lualua, Liban Abdi, Kweuke, Sylwestre ve kaleci Serkan Kırıntılı katılmadı. Ali Adnan ve Tevfik Köse ise takımdan ayrı çalıştı. Futbolcular, koşunun ardından kısa pas çalışması yaptı. Yeşil Mavililer, idmanın son bölümünde ise kondisyon ağırlıklı çalışma gerçekleştirdi.

Özdilek yönetimindeki Karadeniz ekibi, günün ikinci antrenmanını ise 17.30'da gerçekleştirecek.

















İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Rizesporlu Eski Futbolcu Türkiye Gündeminde
Casper Højer Çaykur Rizespor’dan Ayrıldı
Taha Şahin İçin Kritik Günler: Rizespor’da Kalacak Mı, Transfer Mi Olacak?
Trabzonsporlu Batagov Dünyaevine Girdi
Erzurumspor’da "dadaşlar Grubu" Kendini Feshetti