Çaykur Rizespor’un eski futbolcusu Vedat Muriqi, Fenerbahçe’ye transferinin ardından yaptığı açıklamalarla Türkiye gündeminde yer aldı.
Sarı-lacivertli kulübün yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’nde Fenerbahçe TV’de yayınlanan programa konuk olan Muriqi, yeniden Fenerbahçe forması giyecek olmaktan dolayı mutlu olduğunu söyledi.
Fenerbahçe’ye dönüş sürecini değerlendiren Kosovalı golcü, kulübe yeniden geldiği için gurur duyduğunu belirterek, “Bu formayı bana tekrardan layık gören başkanımıza, yönetim kurulumuza, hocamıza ve camiamıza teşekkür ederim. Burada olmak gurur verici. Kulübe ilk adım attığımdan beri burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım” ifadelerini kullandı.
Transfer sürecinin ocak ayında başlayan temaslarla ilerlediğini anlatan Muriqi, Avrupa’da geçirdiği yılların kendisine önemli tecrübeler kattığını belirtti. Artık daha tecrübeli ve daha istekli bir şekilde sahada yer almak istediğini dile getiren golcü oyuncu, “Artık 25 yaşındaki Vedat yok, daha tecrübeli Vedat var. Ama 25 yaşından çok daha istekli bir Vedat var” dedi.
Kariyerinde Lazio ve Mallorca formalarıyla Avrupa tecrübesi yaşayan Vedat Muriqi, İtalya ve İspanya’da önemli deneyimler kazandığını, ancak Fenerbahçe’ye dönme isteğini her zaman içinde taşıdığını söyledi.
Açıklamalarında Çaykur Rizespor dönemine de değinen Muriqi, Rizespor’dan Fenerbahçe’ye transfer olduğu dönemde Teknik Direktör İsmail Kartal ile yaptığı görüşmeyi anlattı. Muriqi, “Ben Rizespor’dan Fenerbahçe’ye gelirken Rizespor İsmail Hocam ile anlaşmıştı, orada bir görüşmemiz olmuştu. ‘Hocam burada Fenerbahçe var, biz Fenerbahçe’ye gitmek istiyoruz’ dedim. Sağ olsun o dönem beni anladı. Hayat yıllar sonra tekrar bizi bir araya getirdi” ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe’deki hedeflerine ilişkin de konuşan Vedat Muriqi, en büyük hedeflerinin şampiyonluk olduğunu belirterek, “Ana hedef şampiyonluk ve bu şampiyonluğa herkesin katkısıyla ulaşacağımızı düşünüyorum. Fenerbahçe için elimden ne gerekiyorsa onu yapmaya hazırım” dedi.
Çaykur Rizespor formasıyla sergilediği performansın ardından Fenerbahçe’ye transfer olan Vedat Muriqi, yeniden sarı-lacivertli formaya kavuşmasının ardından yaptığı açıklamalarla futbol kamuoyunun gündemine oturdu.